Gouwe Ouwe, ga mee op tour!

Gouwe Ouwe is inmiddels in volle gang! De komende tijd reizen we heel het land door om woonzorgcentra voor een middag of avond om te toveren tot een ouderwetse gezellige kroeg. Muzikanten spelen de mooiste en leukste liedjes uit de jaren 50 en 60.

We zijn op zoek naar vrijwilligers die willen helpen de bezoekers in de watten te leggen met hapjes en drankjes, een praatje te maken of een dansje te doen.

Kijk in de kalender waar en wanneer Gouwe Ouwe speelt en meld je aan door een mailtje te sturen aan Evelien.

Een reactie op“Gouwe Ouwe, ga mee op tour!

1. Vandaag hebben de bewoners van WZH het Anker en hun familie mogen genieten van Gouwe Ouwe. Het kooktheater werd omgebouwd tot een ouderwets café. Onder het genot van een lekker hapje en drankje hebben zij genoten van de livemuziek. Naast het meezingen hebben de bewoners en medewerkers gedanst. Gesprekken over hoe zij vroeger graag gingen dansen werden gedeeld. Niet alleen de bewoners maar ook de kinderen die bij oma op bezoek kwamen hebben een verzoeknummer ingediend. Een fantastische dag voor iedereen en een enorm compliment voor de mensen van Stichting De Tijdmachine die dit met hun enthousiasme mogelijk hebben gemaakt. Bedankt!