Het Elpee Café

Stichting De Tijdmachine presenteert ‘Het Elpee Café, draai je ook een plaatje mee? Stel je eens voor: genieten van echte elpees met de heerlijke muziek uit de jaren 50 en 60!

In haar nieuwe project Het Elpee Café biedt Stichting De Tijdmachine kant en klare muziekpakketten aan. Deze pakketten bestaan uit een platenspeler (koffer), 10 aansprekende LP’s en een boekje met leuke weetjes uit de jaren 60. Met een muziekpakket kun je de jaren zestig helemaal terughalen in je huis of iemand in uw omgeving blij maken met een prachtig muzikaal cadeau.

Koop nu!

Goed doel
Met de aankoop van een muziekpakket steun je ook nog eens een goed doel want iedere euro die Stichting De Tijdmachine aan dit project overhoudt gaat naar extra muziekmiddagen en avonden voor ouderen over het hele land. Lees meer over onze projecten hier.

Korting! (tot 15 januari 2017)platenkoffer1
Om de opstartkosten te dekken werken we met een
voorintekening. In deze periode bieden we het muziekpakket aan voor slechts € 110,-. Wanneer er vanuit een organisatie in een keer 10 of meer pakketten worden bestelt kunnen we ze aanbieden voor € 100,- per pakket.

platenkoffer2

Wees er snel bij want er zijn slechts een beperkt aantal pakketten beschikbaar tegen het gereduceerde tarief. De pakketten worden uiterlijk eind januari 2017 bij u bezorgt. Op = op!

Betaling

Betaling van het pakket geschiedt via factuur die wij bij het moment van voorintekening doen toekomen. De pakketten zijn los te koop in onze winkel.

Meerdere pakketten reserveren? Dat kan, stuur dan een bericht naar Laura Inzaurralde: laura@stichtingdetijdmachine.nl

Een reactie op“Het Elpee Café

1. Leuk idee, zo ik maak al jaren (van oude LP’s, singeltjes en cassettebandjes) wat ik jaar CD’s noem.
    Neem bijv. 1955 : dan zoek ik uit welke hits er toen waren, waar deze in de hitparade stonden etc.
    Na alles nabewerkt te hebben (ruis weg, krassen weg, klankkleur wat op kalafateren etc.) maak ik er een prachtige CD van.
    Behalve dat we ze vaak in de auto draaien en mijn moeder en leeftijdgenootjes ze prachtig vinden, gebruikt mijn vrouw ze oa. bij haar werk als fysiotherapeute wanneer ze fysio-fitness aan ouderen geeft.
    Verder heb je zo een leuk kado als iemand bijv. jarig is.
    mvrgr,