Lieke van der Hamsvoort

Home Over ons Ons Team Lieke van der Hamsvoort
Lieke van der Hamsvoort

Over Lieke

Sinds 2019 mag ik me voor Stichting de Tijdmachine inzetten. Ik werk hier als trainer & coach. Ik help medewerkers, teams en organisaties om persoonsgerichte zorg (meer) op de kaart te zetten of de kwaliteit te verhogen. Omdat niemand hetzelfde is, is onze aanpak ook nooit hetzelfde. Ik ga graag samen op zoek welke impact er gemaakt kan worden. Als we dat duidelijk hebben bouwen we een op maat programma. Verder blijven we ons aanbod uitbreiden en verbeteren om zo goed mogelijk aangesloten te blijven bij de markt.

Ik ben in 1999 in de zorg gaan werken om na 4 jaar verder te gaan als manager in deze sector. Na 20 jaar management ervaring heb ik besloten om mijn passie te volgen. Mensen in hun kracht zetten. Het mooiste van mijn werk vind ik om mensen inzicht te geven in hun eigen talent en elkaars talent. Maar niet alleen het inzicht. Belangrijker is nog: hoe zet je je talent in. Ik word vrolijk als iemand na de training de twinkeling weer in zijn of haar ogen heeft. Thuis en op het werk. Daar doe ik het voor!

E-mail: lieke@stichtingdetijdmachine.nl

Telefoonnummer: 0570 – 83 28 80