Met onze Gouwe Ouwe tour brengen we ouderen van nu terug naar hun jaren 60. Op vrijdag 8 juni van 18.30 tot 21.30 uur speelt onze band weer de sterren van de hemel in woonzorgcentrum Voorveldse Hof in Utrecht. We gaan op muzikale reis door het verleden. Swing mee, sluit je ogen en al snel beland je in de sixties. Je danspartner herinnert zijn eerste liefde op de klanken van Elvis. De vrouw in de rolstoel pinkt een traantje weg bij de herinnering aan toen. Er wordt gedanst, gezongen, gesjanst. Doe jij mee?

Live muziek, retro hapjes, de twist: Elvis herleeft! Net als de herinneringen van de bewoners (het Voorveldse Hof is een woonzorgcentrum voor ouderen met dementie). Er wordt volop meegezongen, gedanst en gesjanst. Durf jij wel een dansje te wagen of ben je een kei in het verwennen van onze gasten met een hapje en een drankje? En lijkt het je leuk om op 8 juni samen met ons het Voorveldse Hof om te toveren tot een ouderwetse kroeg uit de jaren 60?

Datum: vrijdag 8 juni 2018
Tijd: van 18.30 tot 21.30 uur
Plaats: Voorveldse Hof, Blaarkopstraat 1

Meld je dan nu aan als vrijwilliger bij ons supergezellige team! We kunnen je hulp goed gebruiken.

Ja, ik ga mee op Gouwe Ouwe Tour!

Of bel met De Tijdmachine: 020 753 0608.