Word jij onze nieuwe vrijwilliger fondsenwerven?
Stichting De Tijdmachine is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger fondsenwerving! Vind jij het leuk om te netwerken, te regelen en je kennis van fondsenwerving in te zetten? En draag je graag bij aan een uitdagende en plezierige oude dag voor ouderen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Over fondsenwerving bij Stichting De Tijdmachine
De steun van fondsen is voor onze stichting van cruciaal belang. We zijn een jonge organisatie die volop in groei is. Daarnaast is de vraag vanuit woonzorgcentra zo overweldigend dat we enkel vanuit particuliere giften, sponsoring en bijdragen van de huidige fondsen niet aan deze vraag kunnen voldoen.

Ondanks dat we al veel stappen hebben gezet in het financieren van onze projecten, zoals de boekactie van Hendrik Groen, de Gouwe Ouwe cd, het organiseren van benefietconcerten en het platenproject Het Elpee Café, kunnen we de hulp van goede fondsenwervers goed gebruiken!

Werkzaamheden
Als vrijwilliger fondsenwerving houd je je bezig met het benaderen van fondsen en subsidie instellingen. Daarnaast ga je op zoek naar nieuwe mogelijkheden en kansen voor steun en donaties.

Jij:
– initieert, organiseert en werkt mee aan fondsenwervende activiteiten;
– bent actief in de (lokale) markt om fondsen te werven en gebruikt daarbij je eigen netwerk;
– zorgt voor naamsbekendheid;
– komt op locatie zodat je feeling hebt met de projecten.

Over jou
De vrijwilliger die wij zoeken:
– is proactief;
– heeft een commerciële instelling;
– heeft goede sociale en communicatieve vaardigheden;
– kent de wereld van het fondsenwerven als geen ander;
– heeft een groot netwerk en zet dat graag in;
– werkt zelfstandig binnen een team;

Wij bieden
Als vrijwilliger bij Stichting De Tijdmachine kom je terecht in een jong team met vrijwilligers van alle leeftijden, die allen hetzelfde doel hebben: zoveel mogelijk ouderen een uitdagende en plezierige dag bezorgen. Je kunt je tijden zelf indelen en je werk zowel vanuit ons kantoor als vanuit huis uitvoeren. Onkosten kun je declareren en het aantal uren is flexibel en in overleg. Daarnaast vinden we het leuk als je zo af en toe op locatie komt kijken en ben je van harte welkom bij onze openingsfeestjes.

Interesse?
Heb je interesse in de vrijwilligersfunctie als fondsenwerver? Neem dan contact op met Evelien Elschot, via evelien@stichtingdetijdmachine.nl zodat we een kennismakingsgesprek kunnen plannen. Voor vragen kun je eveneens contact opnemen met Evelien.