Stichting De Tijdmachine presenteert ‘Het Elpee Café, draait u ook een plaatje mee?’ Stel je eens voor: samen luisteren naar de muziek van toen en samen herinneringen ophalen aan die vakantie of de eerste dans samen in de dansschool.

Uit De Tijdmachine Amsterdam kwamen een paar breed gedeelde thema’s naar voren zoals bioscoopbezoek, tripjes in de stad en naar de natuur en lekker ouderwets eten. Het belangrijkste thema is echter muziek. Met name de muziek van vroeger, met de herinneringen die weer naar boven komen. Een bewoner van het Willem Drees Huis in Amsterdam zei er het volgende over: “Er gaan allemaal luikjes open in mijn hoofd waarvan ik nooit had gedacht dat ze nog eens open zouden gaan”.

Ook tijdens De Tijdmachine werd in de dancing met platenspeler en meer dan 200 platen, duidelijk dat bewoners, omwonenden, vrijwilligers, personeel en familie gemakkelijk met elkaar in gesprek komen rondom de platenspeler. Stichting De Tijdmachine vindt het belangrijk dat mensen zo veel mogelijk samen kunnen genieten van muziek.

platenkoffer2

Speciaal voor woonzorgcentra heeft Stichting De Tijdmachine verschillende Elpee Cafépakketten samengesteld. De pakketten bestaan uit:

• Een crosley platenspeler (koffer)
  • 10 aansprekende platen
  • Boekje met weetjes over de jaren zestig

Verkoopprijs per 1 januari 2017
1 € 133,-
2 tot 5 € 127,50
Vanaf 5 € 121,-

platenkoffer1

Alle bedragen zijn inclusief 21% BTW. Voor woonzorgcentra kan de betaling via een factuur. Wit u één pakket bestellen? dat kan ook in onze online winkel.

Wilt u meerdere pakketten afnemen? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingdetijdmachine.nl.

Met de aankoop van een pakket steun je ook een goed doel. Iedere euro die Stichting De Tijdmachine aan dit project overhoudt gaat naar extra muziekmiddagen en avonden (project Gouwe Ouwe) in woonzorgcentra door het hele land.