Gouwe Ouwe is een ouderwets gezellige middag of avond. Een muzikale reis naar de jaren 60. Onze huisband, De Tijdmachinisten, spelen de grote hits; van The Beatles tot Johnny Jordaan.

Meer dan muziek
Bij Gouwe Ouwe staat contact centraal. Er wordt samen gezongen, gedanst en gesjanst, net zoals in de kroeg op het Rembrandtplein in Amsterdam of de Oude Veiling in Aalsmeer.

Voor Gouwe Ouwe bouwen we deze kroeg na voor een middag of avond. Naast het decor met ouderwetse lambrisering nemen we ook oude tafelkleedjes, blikken met zoute sticks en bloemetjes mee. Er is geen vast programma, de muzikanten spelen in op wat er in de zaal gebeurt. Zo is ieder feestje uniek!

De muziekactiviteit voor ouderen
Gouwe Ouwe is een activiteit voornamelijk voor woonzorgcentra maar we zijn ook te boeken door wijkcentra of het lokale dorpshuis. Omdat contact centraal staat, vinden we het belangrijk dat Gouwe Ouwe altijd algemeen toegankelijk is. Iedereen is welkom, van buurtbewoners tot familieleden en vrienden.

Boeken of meer informatie?
Door het grote aantal aanvragen hanteren we momenteel een wachtlijst. Op basis van de vraag maken we nu (financierings-) plannen voor de tweede helft van 2017 en 2018. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Anne Elschot via anne@stichtingdetijdmachine.nl.

De eigen bijdrage is afhankelijk van het aantal bewoners van een woonzorgcentrum/verpleeghuis. Wanneer je dit aantal vermeldt in de mail, kunnen we direct aangeven wat de eigen bijdrage voor je woonzorgcentrum is.

Ben je op zoek naar onze Gouwe Ouwe CD? Luister en bestel hem hier!