Dichtbij_Gouwe_Ouwe_in_coronatijden_Inze_Meyer

Inze Meyer

Mijn moeder vindt het fantastisch. We zingen en dansen mee

Een dansje op afstand

Inze Meyer is trouwe luisteraar van de livestreams van de Tijdmachine. Iedere zondag luistert ze met haar moeder. “We zingen en dansen enthousiast mee. Helemaal geweldig!”

Een lichtpuntje in de dag

“De muzikanten maken fantastische muziek. Het is een lichtpuntje in de dag, vooral omdat ze liedjes van vroeger spelen. Ik zing lekker mee.”

Dansen met 84-jarige moeder

Zelf bezoekt Inze haar 84-jarige moeder elke zondag, op gepaste afstand. “Dan zet ik de livestream altijd aan. Zij vindt het ook fantastisch. We zingen en dansen mee. Het is een welkome afwisseling in een tijd waarin weinig te doen is. De muzikanten hebben ook al verzoeknummers voor ons gezongen; heel leuk!”

Mijn moeder vindt het fantastisch. We zingen en dansen mee

Een knopje om

“Ik hoorde dat de video’s ook op grote schermen bij verpleeghuizen gedraaid worden.” Inze treedt zelf normaal ook op in verpleeghuizen met haar trio ‘de Motten’. “Het is juist voor ouderen zo belangrijk om deze video’s uit te zenden. Vooral bij ouderen met Alzheimer gaat er een knopje om als ze muziek van vroeger horen. Dan zie je ze in één keer aangaan.”

Juist voor ouderen is deze muziek zo belangrijk

“Ik deel de livestream in een videoparty en vraag mensen te doneren. Dit is een initiatief waar ik 100% achter sta!”

Logo_Stichting_de_Tijdmachine

Gouwe Ouwe Zomertour

Wil jij je bewoners muzikaal onderdompelen in een op maat gemaakt programma? Helemaal Corona-proof? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen!

Kijk hier voor meer informatie.

Gouwe Ouwe Livestream sessies

Onze muzikanten spelen iedere zondag van 14.00 tot 14.45 uur live op onze facebookpagina.

Van Willeke Alberti tot Trini Lopez en van The Beatles tot Johnny Jordaan. Heb je een verzoekje? Stuur ons dan een berichtje! Iedere dag worden er meerdere verzoeknummers gespeeld.