Alle langspeelplaten verzamelen!

Alle langspeelplaten verzamelen! Stel je je eens voor: samen luisteren naar de muziek van toen, samen herinneringen ophalen aan die ene vakantie in Italië of een eerste dans samen in de dansschool.

Of gewoonweg samen genieten van de heerlijke muziek uit de jaren 50 en 60. Met ons nieuwe project: Het Elpee Café maken we kant en klare muziekpakketten voor woonzorgcentra. Deze pakketten bestaan uit een platenkoffer, 10 aansprekende LP’s (inclusief platenkistje) en een boekje met tips hoe de platenspeler gebruikt kan worden. Op deze manier kunnen ouderen in woonzorgcentra blijven genieten van de muziek van toen.

Voor de pakketten zijn we op zoek naar goede oude langspeelplaten van Elvis, Johnny Jordaan of verzamelalbums uit de sixties. Heb je nog een stapel op zolder die ligt te verstoffen en zoek je een betere bestemming voor je oude platen? Stuur dan een mailtje naar lp@stichtingdetijdmachine.nl.
We geven je platen graag een tweede leven!