Home Steun ons

Steun De Tijdmachine

Maatschappelijk verantwoorde ondernemers, betrokken buurtbewoners, liefdevolle luie stoelzitters en fervente statiegeldverzamelaars: met jouw hulp kunnen we nóg meer betekenen voor ouderen in Nederland!

Voor bedrijven én particulieren

Juist in deze tijd is de steun van bedrijven en mensen zoals jij onmisbaar om ouderen te bereiken. Met jouw hulp kunnen we nog meer ouderen een hart onder de riem steken in deze moeilijke tijd. Wil jij met jouw bedrijf een maatschappelijke bijdrage leveren en publiciteit genereren voor jouw business? Lees hier meer over de mogelijkheden!

Word donateur

Draag jij Stichting De Tijdmachine ook een warm hart toe? Er zijn verschillende manieren om te doneren. Een online donatie waarderen we enorm. Groot of klein, jouw bijdrage helpt ons om de levenskwaliteit van ouderen te verbeteren.

• Je kunt eenmalig doneren.
  • Je kunt ons werk maandelijks steunen.
  • Stichting De Tijdmachine verwerkt je gegevens volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (voorheen Wet bescherming persoonsgegevens).
  • Een maandelijkse donatie kun je altijd eenvoudig telefonisch of per mail opzeggen.
Stichting De Tijdmachine: Afbeelding - Oudere dame met hoed

Wat kun je als donateur verwachten?

// Je ontvangt de nieuwsbrief // Schenk je op jaarbasis 100 euro of meer, dan kun je een Gouwe Ouwe bijwonen // Schenk je op jaarbasis 1500 euro of meer, dan bepaal je zelf welke zorgorganisatie we verblijden met een Gouwe Ouwe //

Open het donatieformulier

Donatie Stichting De Tijdmachine

Betaalmethode selecteren
Persoonlijke info

Totaalbedrag: €10,00

Logo_Belastingdienst

ANBI status

Stichting De Tijdmachine is aangemerkt als ANBI en is daarmee door de Belastingdienst erkend als goed doel. Je gift is dus fiscaal aftrekbaar. Kijk op de site van de Belastingdienst voor meer informatie.

Wil je ons werk steunen met een grotere bijdrage? Of wil je (als bedrijf) op een andere manier het verschil maken? Neem dan contact op. Wij nemen graag de mogelijkheden met je door.

Bijzonder bedrijfsuitje: Adopteer een Gouwe Ouwe-middag

Gouwe Ouwe is dé perfecte teambuilding activiteit voor bedrijven en organisaties. Wil jij met jouw bedrijf of team een uniek bedrijfsuitje beleven? Adopteer dan een Gouwe Ouwe middag! Zo toon je hart voor maatschappelijk betrokken ondernemen én beleef je een onvergetelijke middag. En wist je dat jouw bedrijf ook donateur kan worden? Zakelijke giften aan Stichting De Tijdmachine zijn aftrekbaar van de belasting.
Gouwe Ouwe is een uitstekende manier om bedrijfsactiviteiten invulling te geven
“We staan bekend als bankwezen, maar we zijn natuurlijk ook gewoon mensen die met beide benen in deze maatschappij staan. Met onze medewerking aan Gouwe Ouwe laten we onze maatschappelijke betrokkenheid zien.” - Afdelingsdirecteur Paul Knoop, ING Amsterdam

Jouw eigen initiatief

Wil jij graag iets betekenen voor Stichting De Tijdmachine, maar laat jij je liever niet in een hokje stoppen? Begenadigde broodbakker, maatschappelijk betrokken sokkenbreier of stoere statiegeldverzamelaar; ook jij kunt het verschil maken met je brood, sok of fles.
Breien
Broodbakkerij
Flessen
Glimlach-Stichting-De-Tijdmachine

Of zet een actie op in je buurthuis, kerk of op de kleedjesmarkt.

Jouw bijzondere bijdrage helpt ons om de levenskwaliteit van ouderen te verbeteren. Jij wilt toch ook een wereld waarin ouderen kunnen vergrijzen op eigen wijze?

Zij gingen je voor