22 reacties op “Gastenboek

1. Wat een heerlijke middag! Met ontroerende momenten maar vooral veel vrolijkheid op de dansvloer en in de zaal! Geweldige muzikanten en enthousiaste vrijwilligers, helemaal top!
    Dank jullie wel!!

2. Een hele mooie middag en voor onze bewoners herkenbare muziek. Het podium en de aankleding was een mooi plaatje. We verheugen ons op het volgende optreden.

3. Fantastisch optreden, vooral door het contact dat de zangers zochten met onze (dementerende) bewoners. Er werd meegetikt, gezongen en geklapt. Wat willen we nog meer.
    Hartelijk bedankt!
    I. Harder

4. Hoi Anne en Tim,
    Bedankt nogmaals voor de gezellige middag met oma Elschot en het P W Jansen in Deventer. Heel erg leuk die muziek uit de jaren 60. Heel veel succes verder!
    Groetjes Erna

5. Lieve Anne & Tim,
    Het was echt een Top Middag, het dak ging ervan af!
    Iedereen heeft voor de volle 100% genoten!
    Hartelijk dank namens het Evean Henriette Roland Holst.
    Groetjes, Henriëtte van Dongen

6. Bedankt voor de geslaagde middag in Huis in de Duinen. de bewoners hebben erg genoten.
    Met vriendelijke groet,
    Gudo d’Hont, activiteiten begeleider.

7. Beste Tim,
    De bewoners hebben genoten en heerlijk gedanst op de muziek!
    Het was een fantastische middag!
    Groet,
    Dick van Beek
    Manager Zorg en Dienstverlening
    Locatie Boerhaave Wonen

8. Het plein was omgetoverd in een bruin café met o.a. pluchen kleedjes op tafel.
    2 tijdmachinisten Grtjan en Bauke speelden op drum en keyboard de mooiste deuntjes uit de jaren”60.
    Muziek van o.a. Elvis en the Beatles kwamen voorbij.
    De dansvloer stroomde gaandeweg de middag steeds voller.
    Er kwamen verschillende dansstijlen voorbij: de foxtrot, rock en roll en de polaine werd met rolstoel en al ingezet.
    Reactie van een danser “Ik ben 91 jaar en sinds 30 jaar niet meer edanst, geweldig”een andere aanwezige: “Dit zijn de krenten in de pap”
    Het was een geweldige middag.
    De bewoners hadden het de week erna nog over. Daar doen we het voor!!
    Gr. Albertje

9. Dag Anne en Tim,
    Wat een fantastische middag! de bewoners hebben enorm genoten, gezongen en gedanst.
    Heel erg bedankt!
    groetjes Annette van de Rietvinck

10. Bedankt voor de zeer geslaagde avond in Hart van Hellevoet! We hadden jullie gevraagd om te komen in het kader van de Week tegen eenzaamheid. De bezoekers hebben zich tijdens het optreden zeker niet eenzaam gevoeld. Vol herkenning werd er enthousiast gezamenlijk meegezongen met de nummers van de band. Er werd gedanst en een polonaise gelopen.
    Iedereen heeft een top avond gehad!

Medewerkers en vrijwilligers van het SBO

11. Op donderdag 26 januari 2017 waren de boys van Gouwe ouwe. Het restaurant was omgetoverd in een kroeg. Mooie kleedjes op de tafel en pretzels. Leuke vrijwilligers die de bewoners enthousiasmeren om te gaan dansen. In de pauze worst en kaas.
    De ene naar de andere gouwe ouwe hits kwamen voor bij.
    Bewoners zongen met volle borst mee en hier en daar gingen de heupen op en neer.
    We zien de heren graag terug.

12. Hartelijk bedankt voor de onvergetelijke gezellige avond 10 februari 2017 voor de bewoonders van SCHOTERHOF HAARLEM. Mijn moeder heeft parkinson en zat er een beetje doorheen de laatste tijd maar deze avond heeft ze gedanst in de rolstoel met vrijwilligers, ze leefde weer helemaal op en de andere bewoonders ook.Ik kwam de volgende dag bij me moeder en ze was vol op aan het navertellen en genieten ook de andere bewoonders vertelden vol entosaisme dat het een geslaagde avond was met gezellige muziek.
    Jullie mogen gauw en graag terug komen zeiden ze dat is nog eens een feest.
    Dank namens de bewoonders en iedereen.

13. Ja Ik ben natuurlijk niks gewent, MAAR wat een te gekke dag! in mijn (Ons Laatste huisje ! ) wat een energie / Animo van jonge mensen. Die ons dit bezorgen.

14. Vandaag hebben de bewoners van WZH het Anker en hun familie mogen genieten van Gouwe Ouwe. Het kooktheater werd omgebouwd tot een ouderwets café. Onder het genot van een lekker hapje en drankje hebben zij genoten van de livemuziek. Naast het meezingen hebben de bewoners en medewerkers gedanst. Gesprekken over hoe zij vroeger graag gingen dansen werden gedeeld. Niet alleen de bewoners maar ook de kinderen die bij oma op bezoek kwamen hebben een verzoeknummer ingediend. Een fantastische dag voor iedereen en een enorm compliment voor de mensen van Stichting De Tijdmachine die dit met hun enthousiasme mogelijk hebben gemaakt. Bedankt!

15. Gouwe Ouwe in Klein België
    Nostalgie ten top.
    Ouderwets genieten. Weg zwijmelen, dansen, meezingen en uit je dak gaan (en met dit laatste heb ik niets te veel gezegd) met muziek uit de jaren 60. Van Chuck Berry, de Beatles tot Rob de Nijs. Eerst werd huisje Gent/Brugge aangedaan en daarna was het feest in het Hart van Vlaanderen.
    Een mevrouw gaf letterlijk aan “dit is te gek joh” en straalde erbij.
    Nieuwe dansstelletjes werden gevormd en lieten elkaar daarna niet meer los en vele handen gingen in de lucht. Een sapje en het ouderwetse hapje met vlaggetje kon natuurlijk ook niet ontbreken. Als aandenken kregen alle bewoners een heuse polaroid foto met hun beeltenis mee. Afgesloten werd met “Kom van dat Daak af”
    Kortom, het was FEEST 🙂

16. Onlangs zijn jullie bij onze bewoners op het huisje geweest om ze een prettig muzikaal uurtje te bezorgen. Nou prettig was het voor zowel de bewoners als mijzelf als verzorgende, ik keek met verbazing hoe sommige bewoners reageerden op de muziek en de vrolijkheid die jullie ze bracht. Het was ontroerend om te zien dat sommige bewoners die soms geheel in hun eigen wereldje zitten toch heel erg goed reageerden op de muzikale klanken . Ik wil jullie dan ook namens de bewoners en mijzelf bedanken .

17. Getriggerd door een mooi artikel in het Zondagsblad, ga je vanzelf naar de site van “De Tijdmachine”.
    Het enthousiasme straalt er van af, geweldig. Konden we maar [regionaal] beter samenwerken……
    M.vr.gr.
    Ing. B.H.M.(Ben) Tap,sr.[op persoonlijke titel.]
    Secretaris Stichting Gezamenlijke Ouderenbonden Heemskerk

18. Beste Anne,

Hartelijk dank voor jullie optreden vanavond in het Zonnehuis.
    Vanavond speelde de Tijdmachine Gouwe Ouwe liedjes. Niet alleen geschikt voor 70+, 60+, 50+, 40+… Van (achter)kleinkind tot (over)grootouder genoot van het swingende optreden. Al vanaf het eerste liedje werden de mensen geraakt door sterk vocaal en instrumentaal spel en zat de sfeer er in. De liedjes waren goed gekozen; van bekende ‘klassieke’ gouwe ouwe tot rock en roll. Het enthousiasme straalde van de muzikanten en andere medewerkers van de Tijdmachine af.
    Mooi om te merken dat een cliënt die normaal wat afstandelijk kijkt en cognitief sterk achteruit gaat, de tekst van een liedje bijna helemaal meezong en een warme blik van ontroering kreeg door het contact wat door de muziek tot stand kwam.
    Met respect werden de mensen meegenomen op een muzikale reis, waarbij ruimte was voor iedereen om te genieten op zijn of haar manier. De hele groep was in beweging wat varieerde van een polonaise, de quickstep, tot mee tikkende voeten. De muziek had een aanzuigende werking; zelden heb ik zo vol gezien in het restaurant. De avond was een groot succes. De Tijdmachine is een sterke aanrader om een bijzondere avond te beleven en ik hoop ze weer eens te ontmoeten.

Groet, Marjon

19. Wat een gezellige avond in het Zonnehuis in Zwolle. Dank jullie wel
    Onze bewoners hebben genoten, op naar volgend jaar.
    groetjes Anja

20. Ik heb gisteren in Het Schotelhof ontzettend genoten van jullie muziek. Ik moest eigenlijk naar de Fysio maar hoorde muziek en ging er op af. Toen trof ik jullie aan, het was de eerste keer in 4 jaar tijd dat ik voor mijn doen zonder rollator zo kon swingen. En dat allemaal op de live muziek uit mijn pubertijd. Ik ging meteen Fysio afzeggen want dit was fysiek voor mij. Jullie waren geweldig, hartelijk dank daarvoor. I love it ❤

21. Wat was het gezellig, er is flink gedanst op de mooie muziek . Zelfs de bewoners die moeite hebben met lopen waren aan het swingen . Het was een super middag. zeer waardevol. En zo goed verzorgd door de mensen van de tijdmachine.
    De ruimte was omgetoverd tot een heus café.
    Met rode kleedjes, bloemen en lichtjes op de tafel. Ook werden er foto’s gemaakt die direct mee naar huis konden.
    Nogmaals hartelijk dank
    Marian de Vries, namens de Schakel in Spanbroek