Vrijwilliger worden bij De Tijdmachine

Home Vrijwilliger worden bij De Tijdmachine

Vrijwilliger worden bij activiteiten van De Tijdmachine?

Het werk van Stichting De Tijdmachine wordt mogelijk gemaakt door een groep enthousiaste vrijwilligers. Voor onze projecten zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers die graag een steentje bijdragen.

Het team bestaat uit vrijwilligers tussen de 16 en 75 jaar met verschillende achtergronden. Van studenten tot gepensioneerden en ondernemers tot mensen met een parttime of fulltime baan. Vrijwilligerswerk bij Stichting De Tijdmachine is feestelijk, uitdagend en je kunt altijd van tevoren aangeven op welke dagen je mee wilt werken.

Vrijwilligers Stichting De Tijdmachine: contact met ouderen

Ervaringen van onze vrijwilligers

Vrijwilligers Stichting De Tijdmachine: contact met ouderen

Vrijwilligersvacatures

Als er specifieke vacatures zijn voor vrijwilligers, dan staan die hieronder vermeld.

Stichting De Tijdmachine: Illustratie project De Tijdmachine
10.11.2018
Jelmer Faas 1 Reacties

De Tijdmachine zoekt nieuwsgierige reisleiders die met ouderen uit Zaandam een retourtje naar de jaren 60 willen maken! Buurthuis de Bovenkruier,

Geen vacatures?

Ook als we geen vacatures hebben voor specifieke activiteiten, zijn we meestal wel op zoek naar vrijwilligers.

Heb jij affiniteit met ouderen, ben je nieuwsgierig en heb je humor, lef en creativiteit? Laat dan in het formulier hieronder je gegevens achter. Wij nemen daarna contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Aanmeldformulier vrijwilligers

Onderwerp*

Aantal bewoners

Verwacht aantal deelnemers*

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van Stichting de Tijdmachine.

Stichting De Tijdmachine: Logo