Iris Haveman

Iris Haveman

Projectmedewerker

Over mijzelf

In 2019 ben ik begonnen bij Stichting De Tijdmachine als stagiaire, tijdens de opleiding Toegepaste Gerontologie. Ik heb een achtergrond als activiteitenbegeleider in de ouderenzorg. Als projectmedewerker bij Stichting De Tijdmachine kan op een andere manier bijdragen aan kwaliteit van leven van ouderen.

De positieve kijk en benadering over ouder worden geeft mij energie in mijn werk. Dit staat dan ook centraal in mijn werk als projectmedewerker. Ouderen hebben nog zoveel verhalen te vertellen en nog zoveel mooie herinneringen te maken. Ik ben ervan overtuigd dat persoonsgericht werken de sleutel is voor een fijne (oude) dag, want iedereen heeft zijn eigen interesses en behoeften. Daar wil ik graag aan bijdragen.

E-mail: iris@stichtingdetijdmachine.nl

Telefoonnummer: 06 38 01 98 42