Verhalen uit de Tijdmachine

Home Verhalen uit de Tijdmachine

Mijn reis in De Tijdmachine

We maken heel wat kilometers in ons leven. Naar Antwerpen, naar Portugal, naar Friesland of Berlijn. We snuiven geuren op, ontmoeten nieuwe vrienden en ontdekken onbekende wegen. We genieten van het leven, ons gezicht richting de zon. Thuis koken we gerechten uit het land en vertellen we verhalen over onze belevenissen. We dragen de herinneringen met ons mee als een kostbaar sieraad. Want een reis is een avontuur dat ons hele leven bijblijft, waar we ook heengaan.

Reiservaringen

De Tijdmachine neemt jaarlijks honderden mensen mee op een onvergetelijke reis. Deze reis voert langs alle hoogtepunten van de jaren 60 en langs belangrijke belevenissen voor de ouderen van nu. In De Tijdmachine bewandelen mensen het pad van het verleden naar het heden – het pad dat vanuit de spannende jaren 60 naar een oude dag leidt die iedereen mag invullen zoals hij zelf wil.

Niemand anders kan beter over deze reis vertellen dan de tijdreiziger zelf. Jaarlijks maken ruim duizend mensen samen deze tijdreis. Het gaat om mensen die in de jaren 60 in de bloei van hun leven waren, maar ook om vrijwilligers, medewerkers, professionals en familieleden. Hier lees je de verhalen van door de wol geverfde reizigers en avontuurlijke begeleiders. Laat je meevoeren langs woelige wateren en zonnige vooruitzichten.