Lucille Zimmermann

Lucille Zimmermann

Stagiair Gouwe Ouwe

Over Lucille

In maart 2022 ben ik begonnen bij Stichting De Tijdmachine als stagiaire, tijdens mijn opleiding Medewerker Evenementenorganisatie. Ik heb al heel wat werkervaring opgedaan in verschillende Retail winkels en sinds een jaar ook in de zorg. Met de vaardigheden die ik al heb opgebouwd, is Stichting De Tijdmachine voor mij de perfecte plek om mij verder te ontwikkelen.

Binnen Stichting De Tijdmachine houd ik mij bezig met Gouwe Ouwe, DumDum, alle sociale media kanalen en heb ik een eigen project waar ik druk mee bezig ben.

Het mooiste aan dit werk vind ik dat je de mensen weer ziet stralen, als zij de muziek horen uit hun jeugd. Ik stel mijzelf dan de vraag: hoe zou het zijn als ik op hun plek zit over 70 jaar? Het is prachtig om te zien dat muziek zo verbindt en de meeste oude herinneringen weer kan oproepen.

E-mail: lucille@stichtingdetijdmachine.nl

Telefoonnummer: 0570 – 83 28 80