Het Elpee Café

Home Projecten Het Elpee Café

Het Elpee Café. Draai je een plaatje mee?

Stichting De Tijdmachine presenteert ‘Het Elpee Café, draai je ook een plaatje mee?’ Stel je eens voor: samen luisteren naar de muziek van toen en samen herinneringen ophalen aan die vakantie of de eerste dans samen in de dansschool.

Crosley platenspeler

Speciaal voor woonzorgcentra heeft Stichting De Tijdmachine verschillende Elpee Cafépakketten samengesteld. De pakketten bestaan uit:

• Een Crosley platenspeler (koffer)
  • 5 aansprekende platen
  • Boekje met weetjes over de jaren zestig

Met dit pakket kunnen ouderen samen herinneringen ophalen, in woonkamers of tijdens activiteiten. In steeds meer woonzorgcentra pakken echte muziekliefhebbers dit als vrijwilliger op, ze gaan op muziekbezoek bij bewoners of draaien een plaatje in een klein gezelschap.

Stichting De Tijdmachine: Projecten - Het Elpee Café - Crosley platenspeler

Prijzen

1 stuks € 109,95   € 75,00

Maak nu gebruik van onze Zomeractie: Het Elpee Café voor slechts € 75,00!

Alle bedragen zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. Voor woonzorgcentra kan de betaling via een factuur. Wil je één pakket bestellen? dat kan ook in onze online winkel.

Wil je meerdere pakketten afnemen? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingdetijdmachine.nl.

Stichting De Tijdmachine: Projecten - Het Elpee Café - Crosley platenspeler

Voor het goede doel

Met de aankoop van een pakket steun je ook een goed doel. Iedere euro die Stichting De Tijdmachine aan het Elpee Café overhoudt gaat direct naar het project Gouwe Ouwe. Gouwe Ouwe treedt normaal op in woonzorgcentra door het hele land. In deze bijzondere tijd spelen onze muzikanten de muziek van weleer via de livestream op Facebook, tijdens de Gouwe Ouwe Zomertour en op tv-zender ONS