Het werk van Stichting De Tijdmachine wordt mogelijk gemaakt door een groep enthousiaste vrijwilligers. Voor onze projecten zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers die graag een steentje bijdragen.

Het team bestaat uit vrijwilligers tussen de 16 en 75 jaar met verschillende achtergronden. Van studenten tot gepensioneerden en ondernemers tot mensen met een parttime of fulltime baan.

Vrijwilligerswerk bij Stichting De Tijdmachine is feestelijk, uitdagend en je kunt altijd van tevoren aangeven op welke dagen je mee wilt werken.

Op dit moment hebben we verschillende vrijwilligersvacatures:

Gouwe Ouwe

Vanaf september 2017 gaan we weer op muzikale reis door Nederland. Dit kunnen we niet alleen. Lijkt het je leuk om samen met ons verschillende woonzorgcentra voor een middag of avond om te toveren tot een ouderwetse kroeg uit de jaren 60? Bij Gouwe Ouwe spelen onze muzikanten de muziek uit de jaren 60. Er wordt volop meegezongen, gedanst en gesjanst.

Vind je het leuk om ouderen in de watten te leggen en een dansje mee te doen? Geef je dan hieronder op of mail naar evelien@stichtingdetijdmachine.nl.

Zie je andere mogelijkheden om onze stichting te versterken? Stuur dan een berichtje naar evelien@stichtingdetijdmachine.nl. Wij brengen graag de mogelijkheden met je in kaart.

Ja, ik wil graag meer informatie over vrijwilligerswerk bij Stichting De Tijdmachine.