Mijn reis in

Jaarlijks reizen duizenden ouderen door De Tijdmachine. Deze Tijdmachine is een kamer in stijl van de jaren 60. Hier gaan ouderen terug naar de bloei van hun leven. In deze kamer spreken bewoners met een multidisciplinair team van zorgmedewerkers, activiteitenbegeleiders, facilitair en vrijwilligers van het huis. Aan de hand van vertrouwde voorwerpen en muziek voeren ouderen gesprekken over hun leven. Wat zorgt voor hen voor een fijne (oude) dag? De uitkomsten van deze gesprekken worden in werksessies met medewerkers omgezet in concrete acties, afspraken en verslaglegging. Op deze manier geven we (nu en in de toekomst) gezamenlijk invulling aan persoonsgerichte zorg. Want persoonsgerichte zorg is een zorg van ons allemaal.
Bij ieder traject zijn veel verschillende mensen betrokken. Wie zijn deze mensen? En wat zien ze gebeuren in De Tijdmachine? In ‘Mijn Reis in De Tijdmachine’ vertellen ze hun verhaal. Ga je mee op reis?

LEES DE VERHALEN

Persoonsgerichte zorg
in De Tijdmachine

Stichting De Tijdmachine biedt verzorgings- en verpleeghuizen een maatwerktraject dat hen helpt om beter aan te sluiten op de wensen en behoeften van bewoners. Dankzij dit traject kunnen medewerkers van deze huizen concreet handen en voeten geven aan persoonsgerichte zorg. Want persoonsgerichte zorg is een zorg van ons allemaal.

Ben jij benieuwd wat wij kunnen betekenen voor jouw zorglocatie?

Neem dan contact op met Anne Elschot of Tim Trooster  of bel 0570-832 880.