Mijn reis in
De Tijdmachine

Jaarlijks reizen duizenden ouderen door De Tijdmachine; een kamer in stijl van de jaren 60 die mensen terugbrengt naar de bloei van hun leven. Hier spreken bewoners met een multidisciplinair team van zorgmedewerkers, activiteitenbegeleiders, facilitair en vrijwilligers van het huis over hun leven en wat voor hen zorgt voor een fijne (oude) dag. De uitkomsten van deze gesprekken worden in werksessies met medewerkers omgezet in concrete acties, afspraken en verslaglegging. Op deze manier wordt (nu en in de toekomst) gezamenlijk invulling gegeven aan persoonsgerichte zorg.
Bij ieder traject zijn veel verschillende mensen betrokken. Wie zijn deze mensen? Wat zien ze gebeuren in De Tijdmachine? In ‘Mijn Reis in De Tijdmachine’ vertellen ze hun verhaal. Ga je mee op reis?

LEES DE VERHALEN

Persoonsgerichte zorg
in De Tijdmachine

Stichting De Tijdmachine biedt verzorgings-en verpleeghuizen een maatwerktraject die ze in staat stelt beter aan te sluiten op de wensen en behoeften bewoners en zo concreet handen en voeten te geven aan persoonsgerichte zorg.

Kijk hier voor meer informatie.

Benieuwd wat wij kunnen betekenen voor jouw zorglocatie?

Neem dan contact op met Anne Elschot of Tim Trooster  of bel 0570-832 880.